?>
استخر پیش ساخته      کاشت ناخن      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      +      buy cccam      خرید پیراهن مردانه      صرافی تتر      buy iptv      -      بروکر فارکس      قیمت ویدئو وال      استخر پیش ساخته      +      دکتر دیلی      تزریق پلاستیک      خرید کتاب تاپ ناچ      باینری آپشن کلاب      +      هوش مصنوعى فارسى      بلوک سبک      *      تحلیل اتریوم      -      مشاوره روانشناسی      +      فیلم هندی      +      *      -      -      -      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
 تعمير تلويزيون ايكس ويژن تعمير تلويزيون ايكس ويژن .

تعمير تلويزيون ايكس ويژن

نحوه طراحي اپليكيشني مانند اينستاگرام

فرآيند طراحي اپليكيشن با كدنويسي شروع نمي شود. خيلي زودتر با اكتشاف بازار و تحليل رقبا شروع مي شود.

نحوه طراحي اپليكيشن اينستاگرام

در اينجا نحوه طراحي اپليكيشني مانند اينستاگرام در 10 مرحله آورده شده است:

تحقيقات بازار انجام دهيد
تجزيه و تحليل رقبا انجام دهيد
اعتبار يك ايده برنامه
طراحي اپليكيشن ايجاد كنيد
يك پشته فناوري انتخاب كنيد
در مورد ويژگي ها تصميم بگيريد
استراتژي كسب درآمد را انتخاب كنيد
توسعه اپليكيشن
استقرار، راه اندازي و توسعه مداوم
بازاريابي و تبليغات

بياييد هر يك از مراحل طراحي اپليكيشني مانند اينستاگرام را با جزئيات بيشتري مرور كنيم.

طراحي اپليكيشن خدماتي هرمزگان طراحي اپليكيشن خدماتي قشم

1. تحقيقات بازار انجام دهيد

تصميم گيري در مورد نحوه طراحي اپليكيشني مانند اينستاگرام بدون درك وضعيت فعلي در بازار اشتراك گذاري عكس و برنامه هاي رسانه هاي اجتماعي غيرممكن است. اولين و منطقي ترين قدم انجام تحقيقات بازار است.

هدف اصلي اين مرحله تجزيه و تحليل بازار برنامه هاي كاربردي مشابه است. همانطور كه روي تحقيق خود كار مي كنيد، سعي كنيد پاسخ سوالات زير را بيابيد، كه به شما كمك مي كند برنامه اي مانند اينستاگرام بسازيد كه كاربران آن را دوست داشته باشند:

اپليكيشن خود را كجا راه اندازي خواهيد كرد؟
كاربران چه چيزي را دوست دارند و چه چيزي را دوست ندارند؟
كاربران چگونه با اپليكيشن هاي مشابه تعامل دارند؟ از كدام ويژگي ها بيشتر استفاده مي كنند؟
جمعيت شناسي (نسبت زن به مرد، سن، درآمد، موقعيت مكاني و غيره) چيست؟
اپليكيشن خود را كجا راه اندازي خواهيد كرد؟

پاسخ به اين سؤالات به شما كمك مي كند تا به مهمترين سؤال پاسخ دهيد: مخاطب هدف شما چه كسي است؟ پس از شناسايي آن، خواهيد فهميد كه چگونه برنامه خود را براي آنها جذاب كنيد.

2. تجزيه و تحليل رقبا انجام دهيد

تجزيه و تحليل رقابتي برنامه هايي مانند اينستاگرام به شما كمك مي كند چشم انداز پروژه خود را تعريف كنيد. شما بايد از رقباي خود درس بگيريد، عملكرد آنها، نقاط قوت و ضعف كليدي و روش هاي كسب درآمد را بررسي كنيد.

در اين مرحله سعي كنيد به سوالات زير پاسخ دهيد:

USP برنامه هاي رقابتي چيست؟
كاربران چه چيزي را در مورد آن برنامه ها بيشتر دوست دارند؟
رقبا چه ويژگي هايي ارائه مي دهند؟
چگونه رقبا از اپليكيشن هاي خود كسب درآمد مي كنند؟

هدف اصلي تجزيه و تحليل رقبا اين است كه بفهميد چگونه مي توانيد با اپليكيشن خود متمايز شويد.

3. اعتبار برنامه مشابه اينستاگرام را تأييد كنيد

ايجاد برنامه هاي كاربردي جديد يك سرمايه گذاري مخاطره آميز است زيرا هرگز نمي دانيد كه مخاطبان هدف به آن چه واكنشي نشان خواهند داد.

يكي از راه‌هاي اطمينان از موفقيت آن اين است كه از كاربران بالقوه خود بپرسيد چگونه اپليكيشني مانند اينستاگرام بسازند كه دوست دارند از آن استفاده كنند. انتخاب ابزار به شما بستگي دارد: مي توانيد نظرسنجي ايجاد كنيد، با مخاطبان هدف تماس بگيريد و مستقيماً از آنها سؤال كنيد. پس از دريافت پاسخ، نهايي كردن USP برنامه اشتراك‌گذاري عكس و ايجاد يك بوم مدل كسب‌وكار آسان‌تر خواهد بود.

بوم مدل كسب و كار معمولاً شامل 9 بلوك است كه هر كدام به يك جنبه از ايده برنامه شما اختصاص دارد:

بخش مخاطب
مشكل اصلي كه كاربران با آن دست و پنجه نرم مي كنند
پيشنهاد فروش منحصر به فرد
راه حل شما
مزيت برنامه شما
هزينه
شاخص هاي اصلي عملكرد
كانال هاي درآمد
كانال هاي تبليغاتي

4. طراحي برنامه اشتراك گذاري عكس ايجاد كنيد

در عصري كه كاربران با چشمان خود خريد مي كنند، نمي توانيد اين اشتباه را مرتكب شويد كه اهميت طراحي اپليكيشن را دست كم بگيريد.

دو بخش از طراحي اپليكيشن وجود دارد كه بايد از آنها مراقبت كنيد:

تجربه كاربري (UX) – جريان هاي كاربر، نحوه تعامل كاربران با برنامه شما و حركت در صفحه نمايش برنامه را تعريف مي كند.
رابط كاربري (UI) – نمايش بصري برنامه شما كه بايد از عملكرد برنامه پشتيباني كند.

آخرين روند در طراحي اپليكيشن را مطالعه كنيد، آخرين نوآوري ها را بررسي كنيد و از آنها براي برنامه خود استفاده كنيد. امروزه هيچ كس نمي خواهد با اپليكيشني با طراحي قديمي و بسيار پيچيده تعامل داشته باشد.

هنگام طراحي براي iOS و Android، مطمئن شويد كه با دستورالعمل‌هاي رابط انساني اپل و دستورالعمل‌هاي طراحي متريال توسط Google آشنا هستيد و از آنها پيروي مي‌كنيد.

5. پشته فناوري مناسب را انتخاب كنيد

شما نمي توانيد بدون دانستن ابزارهايي كه اينستاگرام را اجرا مي كنند يك برنامه اشتراك گذاري عكس ايجاد كنيد.

بر اساس نيازهاي تجاري شما، ما مي توانيم طراحي اپليكيشن يا توسعه برنامه Flutter را ارائه دهيم.

بنابراين، پشته فناوري اينستاگرام شامل فناوري هاي زير است:

پايتون/جانگو در سمت سرور
جاوا اسكريپت و React.js براي توسعه front-end
React Native براي برنامه هاي بومي اندرويد و iOS
PostgreSQL براي پايگاه داده
Amazon S3، Amazon EBS، Amazon EC2 براي محاسبات ابري

برنامه اينستاگرام به گونه اي طراحي شده است كه حجم عظيمي از داده ها را مديريت كند و در عين حال عملكرد بالايي را ارائه دهد.

همانطور كه تصميم مي گيريد چگونه اپليكيشني مانند اينستاگرام بسازيد، بايد در مورد پشته فناوري آن تصميم بگيريد. هر پروژه منحصر به فرد است و به اين معني نيست كه پشته فناوري اينستاگرام براي برنامه شما كافي است. بر اساس نيازهاي تجاري شما، ما مي توانيم توسعه برنامه بومي يا توسعه برنامه Flutter را ارائه دهيم.

6. در مورد ويژگي ها تصميم بگيريد

اينستاگرام به عنوان يك اپليكيشن اشتراك گذاري عكس معرفي شد و داراي مجموعه اي از ويژگي هاي اوليه بود. پس از آزمايش موفقيت آميز ايده اپليكيشن و مشاهده بازخورد مثبت از سوي مخاطبان، سازندگان آن قابليت هاي پيشرفته تري را اضافه كردند.

بياييد نحوه طراحي اپليكيشن مانند اينستاگرام را با تجزيه و تحليل ويژگي‌هايي كه مي‌توانيد به برنامه خود اضافه كنيد، مرور كنيم – هم ويژگي‌هاي اساسي مورد نياز براي MVP و هم عملكرد پيشرفته مورد نياز براي اجراي بيشتر محصول.

ثبت نام و مجوز

اولين مرحله تعامل با اپليكيشني مانند اينستاگرام، ثبت حساب كاربري است. وقتي يك برنامه اشتراك‌گذاري عكس ايجاد مي‌كنيد، گزينه‌هاي متعددي را براي ثبت‌نام و ورود كاربر اضافه كنيد: مانند حساب ايميل، شماره تلفن، Google و محبوب‌ترين پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي.

بدترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه كاربران را مجبور كنيد يك فرم طولاني را به صورت دستي پر كنند. بهترين كار اين است كه فرآيند را ساده كنيد و آن را به چند ثانيه كاهش دهيد.

همچنين اين امكان وجود دارد كه برنامه خود را بدون ثبت نام انجام دهيد، اما فقط براي برخي ويژگي ها. به عنوان مثال، ممكن است به كاربران اجازه دهيد برخي از محتواها را بدون ثبت نام تماشا كنند، اما تعامل بيشتر با آن مستلزم ثبت نام است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۵۱ توسط:الفباوب موضوع: